Toogle Left
Strona internetowa nie jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
  • brak możliwości zmiany czcionek,
  • brak możliwości zmiany kontrastu
  • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
  • część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
  • brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,
  • brak warstwy tekstowej w skanowanych dokumentach.
  • formularze nie posiadają dowiązanych etykiet tekstowych.
Wyłączenia:
  • strona została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • dokumenty bez odpowiedniej struktury zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • zamieszczone filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,

Oświadczenie sporządzono dnia2024-02-26.

Trwają prace nad podniesiem standardu  strony.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe:


W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Krzysztof Wiśniewski, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 54 280 24 61. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Link do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna:

informacje dla osób niepełnosprawnych
Główne wejście do siedziby Spółki prowadzi od ul. Elizay Orzeszkowej 4. Do budynku prowadzi ciąg pieszy, z którego można dostać się bezpośrednio na parter budynku. Przez główne wejście swobodnie można przejechać wózkiem inwalidzkim. Drzwi nie otwierają się automatycznie. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Nie ma możliwość wjazdu wózkiem na I-sze piętro, gdzie mieści się sekretariat oraz Zarząd. W budynku nie ma platformy przyschodowej oraz windy.

Na parterze zlokalizowane są działy księgowości w tym punkt kasowy, administracyjno prawny oraz ifrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej. Dział usług komunalnych zlokalizowany jest w drugim budynku na parterze, gdzie można się dostać bramą wjazdową przy portierni.  
 
Przed budynkiem nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Istnieje możliwość umówienia spotkania z pracownikiem spółki, który znajduje się na niedostępnych kondygnacjach. Toalety wewnątrz budynków nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

  • Strona www naszego przedsiębiorstwa korzysta z plików cookies
  • Cookies to pliki tekstowe, zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Odpowiadają za rozpoznanie przez serwer urządzenia użytkownika przy ponownym wejściu na stronę WWW
  • Cookies nie służą do ustalania tożsamości użytkowników a jedynie ich urządzeń.
  • Cookies używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.
  • Przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Użytkownik może dokonać zmian w preferowanej przez siebie przeglądarce, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach danej przeglądarki internetowej.
  • Ograniczenie stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej

Przedsiębiorstwo Komunalne “KOMES” sp. z o.o. w Rypinie zatrudni elektryka z uprawnieniami do 1 kV do pracy przy obsłudze oczyszczalni ścieków w Rypinie. Praca zmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Zapraszamy na rozmowę od pon. do pt. w godz. 8:00 – 14:00 do dnia 29.06.2018 r. Prosimy zabrać ze sobą CV z dopiskiem:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Przedsiębiorstwo Komunalne „KOMES”
Sp. z o.o. w Rypinie w celu realizacji rekrutacji.

 

OŚWIADCZENIE OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE O WYKONANIU OBOWIĄZKU INFORMACYJNEGO
PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE „KOMES” SP. Z O.O. W RYPINIE
DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Przedsiębiorstwo Komunalne „KOMES” sp. z o.o. w Rypinie informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwanego dalej „RODO”),  które weszło w życie 25 maja 2018 r.:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Komunalne „KOMES” sp. z o.o.
z siedzibą w Rypinie przy ul. Elizy Orzeszkowej 4, 87-500 Rypin, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

2) inspektorem ochrony danych w Przedsiębiorstwie Komunalnym „KOMES” sp. z o.o. jest Pan Alfred Marek Dombrowski e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach zatrudnienia i kadrowych oraz na podstawie art. 6 ust 1 pkt a i b RODO oraz zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty świadczące obsługę informatyczną spółki
z którymi Przedsiębiorstwo zawarło umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz podmioty, organy i instytucje uprawnione do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym Kodeksu pracy;

5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;

6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trzech miesięcy od dnia złożenia dokumentów;

7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (*jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do PUODO (ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych dobrowolne ale niezbędne w celu zatrudnienia;

10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

 

 

 

Odbiór odpadów budowlanych i poremontowych w workach Big-Bag

 

                                                                                                                                                                       

 

 W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi odbioru odpadów budowlanych oraz poremontowych z niewielkich remontów mieszkań i domów, Spółka KOMES wprowadza usługę odbiór odpadu z wykorzystaniem worka BIG BAG. Odpady z remontów stanowią grupę odpadów o kodach rozpoczynających się od 17. Nie są zaliczane do grupy o kodzie 20 odpadów komunalnych i nie wolno ich wrzucach do pojemników z odpadami komunalnymi.

 

 W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego:
(54) 280 24 61

 

 Regulamin świadczenia usługi:

 

 W workach Big-Bag można umieszczać ok. 1 tony odpadu betonu, gruzu betonowego, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia np: płytki, cegłę, dachówkę, elementy sanitariów i umywalek.

 

W workach Big-Bag zabrania się umieszczania azbestu, papy, wełny mineralnej, substancji niebezpiecznych, opon, styropianu, substancji żrących, odpadów opakowaniowych. W wypadku umieszczenia
w workach odpadów innych niż dozwolone zastrzegamy sobie możliwość nieodebrania worka.

 

Cennik na terenie miasta:

      Gruz betonowo- ceglany - 100 zł

      Odpady poremontowe mieszane (płyty, stelaże, kafelki, ceramika, armatura sanitarna, opakowania po farbach, worki papierowe po klejach, cemencie) - 150 zł

      Odpady z ogrodów (trawa, liście, ziemia, kamień, gałęzie i inne odpady zielone) -  50 zł

      Odpady po sprzątaniu piwnic, garaży i strychu (bez odpadów azbestu, papy, wełny mineralnej, substancji niebezpiecznych styropianu, substancji żrących) – 200 zł

 

  Czas ładowania worka Big Bag jest dowolny.

 

 Po zapełnieniu worek winien znajdować się w miejscu uzgodnionym z Działem Usług Komunalnych umożliwiającym podjazd samochodem ciężarowym z dźwigiem HDS.

 Nie wolno ustawiać worków pod zadaszeniami, liniami wysokiego napięcia oraz drzewami..

 Usługę odbioru świadczymy w dni robocze w terminie 2 dni od daty zgłoszenia gotowości odbioru od klienta.

 Opakowanie Big Bag można nabyć w Dziale Usług Komunalnych Przedsiębiorstwa Komunalnego „KOMES” sp. z o.o. w Rypinie przy ul. Elizy Orzeszkowej 4 od poniedziałku do piątku od 07:30 do 14:30 za gotówkę.

 

Fakturę wystawiamy w chwili zakupu opakowania Big Bag!

 

 Biblioteka Rypińska zachęca do wzięcia udziału w konkursach. Regulamin w artykule.

Toogle Right